龜鐵密語前傳 – 搭地下鐵路,話咁快就到啦

(終於第一次用番廣東話打野wwwww)

係咁嘅,早幾日呢,同朋友講開,不如出本書呢寫下膠鐵同龜鐵d虧野,無計啦,我地呢個呢叫膠港,周圍都咁膠,連自己嘅鐵路都唔例外。

當然啦,香港嘅世界級鐵路同國際級鐵路呢,一個就有名俾你叫佢做膠港鐵路,一個呢就個Logo成個龜殼放響道,咁我就再叫佢做虧鐵啦,要講就大把野可以講,做過巨公司嘅人都知道一間公司好多黑暗野就唔流得出街嘅,內部通晒天,係街外人唔知道姐,所以真係可以出得書嫁!不過呢,衰野就無人肯認嘅,我咁樣一寫本書,實俾人告我libel 都得啦。咁我又費事淪為陳克勤之輩,雖然我講嘅呢都係事實,但係俾人話我拉寶,我就唔駛可以甩身。所以大家要問我咩問題呢,我盡量答啦;如果你見到我唔答嘅,咁就即係死人都唔出得街啦,ok?w

今年地鐵就30歲吖,咁啱就雙喜臨門,呢邊有自己最巨嘅夢幻之城項目(真係幾夢幻呀,買完層樓稔住有地鐵直入又點好點好啦,哎呀點知道一九號風球之後間屋就入水啦,仲要去唔到水添...將軍澳咁曬,變水塘啱晒wwww 哎,稔住有個屋企,點知道又要執一輪...),加埋個新車站開;果邊就冷手執熱煎堆,同人地前朝開九龍西站,連埋條東西鐵 zZZ

唔知道大家仲記唔記得呢,地鐵二十幾年前有句slogan叫:搭地下鐵路,話咁快就到啦

地鐵一向響大家心目中嘅形象都唔錯,又好似正如佢自己咁講:地鐵公司,作為一個世界級嘅鐵路#$%^&*%$#@,係...我好多年前都有呢個稔法,地鐵的確係一間出自己 tfl London Tube,又好過Tube幾十億倍嘅公司,之不過呢,自從97年,大嶼山線開幕,佢有龜鐵呢個image之後呢,就真係開始虧。香港一講97.慶回歸之後呢,就變膠港啦;呢度呢就一有龜殼就變虧鐵。證明呢,香港Tube真係膠港不可或缺嘅一部分。

於是乎呢,出唔到書就唯有響度無聊打下字啦(哎呀,估唔到我條向日葵頸繩就跌左落地,拿拿林講番句Can do ! 咒語先),呢篇文就同大家say 個Hi wwww,順便俾新嚟嘅朋友知道下龜鐵密語係乜鬼野嚟,廢事俾人當瘋人瘋語就唔好啦wwwwwww Can do!  (誤)

var gaJsHost = ((“https:” == document.location.protocol) ? “https://ssl.” : “http://www.”);
document.write(unescape(“%3Cscript src='” + gaJsHost + “google-analytics.com/ga.js’ type=’text/javascript’%3E%3C/script%3E”));

try {
var pageTracker = _gat._getTracker(“UA-11682536-1”);
pageTracker._trackPageview();
} catch(err) {}

3 thoughts on “龜鐵密語前傳 – 搭地下鐵路,話咁快就到啦

Leave a Reply

