龜鐵密語 – 說好了的計軸器

https://yuuji.wordpress.com/2010/12/25/metroserect31/

是咁的,唔好意思...當年掛住寫其他龜釣墨魚,唔記得左講呢件事嘅下文...見今日係聖誕節,就送最新號龜釣墨魚俾大家,補番一年前嘅數

照大家嘅常識,有壞野就當然要整嫁啦,但係我地d計軸器….   事緣二鐵龜一之後,National Rail Services要錢嘅大事都要經龜鐵總部巨樓決策,跟據龜仔總部嘅節能原則,如果唔壞晒嘅話跟本唔駛整,之但係East Rail Main Line嘅計軸器係for LOMA用嘅,有d路段甚至唔可以無左佢地,不過大英祖國嘅資伊思就早響十幾年前關門大吉左,想買到無得買新嘅番來換左佢算,咁就唯有死死地氣整番好啦。

話說計軸器其實主要分兩部分,一部分係鐵軌上面嘅counter head,負責發出一個磁場,如果有車輪經過嘅時候就會干擾到磁場,於是計軸器就會知道有一條車軸經過。至於黃色合的部分入面係線圈同電路板,於是就一set 12個駁晒modem,再同TBL傾計。如果前車一離晒台,後車就即刻可以用 | 跟進 | | 模式入台,唔駛好似上水南行咁響Headway Board 等到後車離開埋overlap,200世先入得台 

不過唔知係唔係切髻屍成日要趕唔同嘅design,壓力大要玩下野,又因此唔熟National Rail Services嘅野,攞正牌幾十世先出個新Circuit點砌,出完圖之後又話要改,改完當然又要搵最高指示簽名先用得  咁樣到未止,為了響National Rail Services嘅人面前晒下自己嘅正室身分,仲要出動埋輪流放假招嚟拉布,於是明明係夏天壞計軸器,攪到過埋秋天到未得,話時話番呢d工咁好真係我都好想做,番公司條路唔夠200米就有巨家樂太刻薄早餐食,又唔駛日日每分鐘都要打醒精神 

坐開East Rail Main Line嘅人都知道呢道嘅跟進Mode對好重要,於是響有師兄發火之後,居然感動到最高指示響淩晨三點簽晒所有文件開工 ,不過唔好開心住...話說呢隻計軸器係響West Rail Main Line 搬過嚟嘅法國佬貨,泰利斯出嘅,響偶然的情況下會被舊嘅counter head 干擾,又試過響羅湖附近因此俾高壓電干擾之後失憶,唔記得前面有車行過,攪到後車差d隊埋去  Tune 番好之後,就到contractor 將個control panel 上下倒轉左嚟裝,幅圖連線路配置都可以上下倒轉埋,今祇真係:「笑甚麼〇〇,你也是倒轉的」

如是者,最後響舊年12月嘅一個晚上book左車試繼軸器,拖左差唔多四個月嘅問題終於叫做暫時雕那馬,頂硬上,so-called 解決鳥,只係估唔到後來又發生左呢件事

—–

話說響book左車試計軸器當晚,因為好夜先番屋企,響又一城條天橋經過見道清潔阿姐仲響台清潔緊嘅時候就試車啦 點知去到車站門口想搵巴士番沙田嘅時候,有條友響車站搭lift上嚟問我有無火機,話想點支煙咁話...之後我當然話無啦,因為第一我無食煙,第二我唔會將d危險品放響身上面。佢轉身想走之前,我見佢好人好姐,又響車站出嚟嘅,就多口問一句:咦你係contractor呀  佢居然稔都唔駛稔答我:唔係。哎,師兄,呢個時候有咩人會響車站出嚟吖,之後著住自己衫仲要答我你唔係contractor,係你未認左佢攞,真係連我個fd響隔離都笑 

Leave a Reply

